top of page
  • תמונת הסופר/תYonatan Bleich

איך תתאמנו טוב יותר

בשגרת היום-יום העמוסה שלנו, בין העבודה למשפחה, האיש/ה והילדים, כולנו מתקשים להתאמן כמו שצריך - אז אספנו כמה עצות בשבילכם על איך להתאמן כמו שצריך ולהפיק יותר מהזמן שכבר הצלחתם להקדיש לעניין.


  • עצה מספר 1: הכינו את כל מה שתצטרכו לאימון לפני שהתחלתם להתאמן כך שלא תצטרכו לעצור בזמן האימון. פיתחנו את מערכת טון ליין כך שכל התרגילים שישלחו לכם על ידי המורה ירוכזו במקום אחד ומסודר כדי לא לבזבז זמן יקר על העניין.

  • עצה מספר 2: תתאמנו עם מטרונום. תמיד.

  • עצה מספר 3: התאמנו על דברים מאוד ספציפיים ורק על דבר אחד כל פעם, נצלו את זמן האימון ככה שהאפקט יהיה ממוקד ככל הניתן. בטוןליין תקבלו מהמורים תרגילים מאוד ממוקדים וערוכים שמותאמים לכל תלמיד באופן אישי.

  • עצה מספר 4: התאמנו גם בלי הכלי. אתם לא חייבים להחזיק את הכלי ביד כדי להתאמן, ובמידה ואתם עושים זאת נכון אימון בעזרת דימיון מודרך יכול להיות לא פחות אפקטיבי. אז איך עושים את זה? דמיינו את עצמכם מנגנים את הקטע שאתם רוצים לעבוד עליו, תעברו על התווים ותקשיבו לקטע בהקלטה. כמו כן, אם יש מבנה של שיר שאתם זוכרים, לדוגמא מבנה של בלוז, תוכלו להתאמן בלשנות את הסולם ולשנן את האקורדים. ישנם גם דברים כלליים יותר לעבוד עליהם, כמו למשל תרגילי הקצב שלנו או לזהות את נקודות המתח והרוגע בשיר לבחירתכם. את כל אלו תוכלו לתרגל בזמנים מתים, כמו למשל בנסיעה ברכבת או בפקקים. לא מספיק? פנו למורה שלכם ובקשו ממנו עוד תרגילים לנסיעות!

  • עצה מספר 5: צלמו את עצמכם מנגנים, בפעם הראשונה שאתם מנגנים משהו ואחרי שהתאמנתם עליו, כך תוכלו לראות את השינוי. צילמתם? שלחו לנו ולכל שאר החברים בעמוד הפייסבוק של טוןליין ותראו שלא רק אתם רואים הבדל. ובסוף אחרי שהתאמנתם, תגמלו את עצמכם. פנקו את עצמכם ותנו לעצמכם טפיחה על השכם, מגיע לכם.




40 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page