top of page

YOUR WAY TO
LEARN MUSIC

מגשימים לאנשים עסוקים את החלום לנגן

DSC00561.jpg

החזון שלנו

אנחנו מאמינים שגם לאנשים עסוקים מגיע לחיות אורח חיים מוזיקלי מספק ועשיר. לנגן, לפתח את השמיעה, ליצור יחד.

התפתחות מוזיקלית היא סוג של מסע, כאשר המורה משמש כמדריך לכל אורך הדרך. אנו ב -  Toneline עובדים עם מיטב המורים וכן עם תכניות לימוד מסודרות המותאמות באופן אישי לכל תלמיד ותלמיד. אתנו אפשר להגיע לתוצאות, זאת עובדה. זה לא עניין של כישרון או מידת ההשקעה. אנחנו מעמידים לרשותך כל התנאים שיעזרו לך להגשים את המטרות שלך ולהפוך לנגן שתמיד שחלמת להיות.

תוכניות הלימוד

מגוון כלי נגינה ואפשרויות כדי שתלמדו לנגן בדרך שמתאימה לכם 

- HR טמפלייט מצגת לחברות.jpg

השיטה ההיברידית

אין תחליף לשיעור נגינה פרטי ​1:1 עם מורה שאפשר לבסס איתו קשר אישי. בניגוד להרבה תחומים אחרים, תהליך לימוד הנגינה הוא מאוד סובייקטיבי. לכל תלמיד יש יעדים אחרים, אתגרים שונים והעדפות מוזיקליות שונות.

מצד שני, השיעור הפרטי כפי שהוא היום הוא אינו יעיל. חלק ניכר מן השיעור הפרטי "מתבזבז" על פעילויות לא-אישיות כמו העברת חומר לימודי וכתיבת שיעורי הבית במחברת. 

לפי השיטה ההברידית מה שניתן ללמוד לבד, לומדים ממערכי שיעור מוקלטים. השיעור הפרטי מול המורה מתקצר ומוקדש לפידבק, מענה על שאלות והתאמת התוכנית לצרכיך. 

מגוון כלים והרכבים

המוזיקה היא אותה מוזיקה, והעקרונות הם אוניברסליים. בכדי לנגן יש להכיר, להבין ולחוות בסיס מוזיקלי המשותף לכל נגן. כלי הנגינה הוא כשמו כן הוא - כלי לביטוי ההיצירתיות המוזיקלית. כל כלי והקסם שלו. לכל כלי פיתחנו מערכי שיעור להכרת הכלי, טכניקה ויישום התיאוריה בכלי. כמו כן, אנו מקדישים חלק נכבד מהלימוד להבנת המקום של הכלי בהרכב, ופיתוח המיומנות לנגינה עם אנשים.

המורים שלנו הם במרכז

המורים שלנו הם בוגרי אקדמיה והכשרות מקבילות. כדי ללמד אצלנו, יש לעבור הסמכה ומבחן על המתודות השונות, צריך להכיר את התרגילים ואת הסדר וכמובן לשלוט לחלוטין בתיאוריה.

בנוסף להוראה, אנו מקפידים לבחור מורים שהם גם מוזיקאים פעילים המופיעים עם הרכבים מגוונים. מורה שמופיע דרך קבע הוא מורה טוב יותר. המורים מעידים כי נגנים שגם מלמדים, הם נגנים טובים יותר.

והכי חשוב: המורים שלנו הם אנשים שכיף להיות חברים שלהם

תוכניות הלימוד

תוכניות הלימוד שלנו מתבססות ברובן על הבנה. מוזיקה זה דבר מעניין בסך הכל. ההכרה של העקרונות ויתרה מכך, ההבנה של האופן בו התיאוריה מתחברת למעשי פותחת בפני הנגן עולם של אפשרויות יצירה ומעשירה את חוויית ההאזנה למוזיקה. הרי כל שיר שננגן הוא בסופו של דבר הביצוע האישי שלנו. בואו נעשה את זה נכון.

מנוי

כל אחד מנגן בדרך שלו, לכן יצרנו מבחר תוכניות בשבילך

חבר קהילה

״אני רק מסתכל״

התאמה להרכב מודרך

שיעור העשרה שבועי במייל

מנוי להסכתים שלנו

הנחות להופעות חברי הקהילה

חינם!

הרכב בטונליין

הרכבי נגינה

הכי מעשיר לנגן ביחד. הצטרפו להרכב נגינה, בואו להנות במפגשי ג׳אם או סתם להכיר עוד נגנים כמוכם

הקהילה שלנו מונה מאות נגנים חובבים בדיוק כמוך. יש עבודה, ילדים, כלב או חתול אבל גם יש אהבה למוזיקה. רוצים להצטרף להרכב מודרך ליד הבית? צריכים בסיסט להופעה שכונתית? או אולי לתרגל נגינה עם אנשים בג'אם סשן? כוחה של הקהילה מקנה לנו את הפתרונות לכל אלו...

TONE LINE במספרים

875

תלמידים עד כה

26

מורים

12

הרכבים

25539

שיעורים

קבוצתי_edited.jpg

לקוחות שלנו

השותפים שלנו לדרך

ארגונים רבים הבינו כי עובדים מנגנים, הם עובדים יצירתיים יותר, מאושרים יותר ומאוזנים יותר. חברות ההיטק המובילות במשק פתחו שעריהן בפנינו והכניסו את המורים שלנו הישר אל לב המשרד או למרחב הוירטואלי להעברת שיעורים וליווי הרכבים במסגרת פעילויות הרווחה של החברה. והתוצאות מהממות!

ניר ויינר

מתכנת ברפא"ל, משגב

1937378_96415227678_6761740_n_edited.jpg

" עם ToneLine חזרתי ללמוד עם מורה לגיטרה אחרי שנים שלא יכולתי בגלל אילוצי זמן כמו עבודה ומשפחה. אני לומד ביעילות מקסימלית, במינימום מנהלות, עם תוכנית סדורה, קצב אישי ומשוב על ההתקדמות "

ממליצים עלינו

במרוצת השנים הגשמנו את חלום לימוד הנגינה למאות אנשים עסוקים שלא האמינו שגם הם יכולים

bottom of page