top of page
  • תמונת הסופר/תYonatan Bleich

בואו ללמוד בס עם טון-ליין - איכות של מורה פרטי, נוחות של הבית

היית לאחרונה בהופעה מעולה. כולם ניגנו מדהים, היה גרוב מעולה כל הקהל רקד והשתולל בטירוף והאנרגיות היו בשמיים – היה בסיסט טוב!

כל מוזיקאי יודע שאין תחליף לבסיסט טוב. הסולו יוצא מעולה, התיאום בין הנגנים מושלם, כולם שומרים על קצב או בקיצור – בס טוב, הכול טוב.



בס הוא כלי תשתיתי וחשוב מאין כמוהו והנגינה בו דורשת בגרות, אחריות, הבנה והכלה של האחר והמון מוזיקליות. אם אתה אוהב להיות הבית שתמיד חוזרים אליו, אתה תמיד בזמן ואף פעם לא מאחר, מוזיקה היא בדם שלך ויש בך מנהיגות שקטה שחודרת עמוק – בס הוא הכלי בשבילך אבל לא צריך להגיד לך את זה. מי שרוצה ללמוד בס עושה את זה כי זה מי שהוא – בסיסט. לכן, אם לימוד בס הוא גם החלום שלך, אך עדיין לא מצאת את הזמן, התקציב או המקום להגשים אותו, לנו ב - Toneline יש את השילוב המושלם עבורך – לימוד און ליין עם מורה פרטי בשילוב מערכי שיעור מוקלטים ללימוד עצמי

השאירו פרטים עכשיו באתר ונחזור אליכם לתיאום שיעור היכרות עם מורה!


שיטת טון ליין ללימוד נגינה

אין תחליף לשיעור נגינה פרטי ​1:1 עם מורה שאפשר לבסס איתו קשר אישי. בניגוד להרבה תחומים אחרים, תהליך לימוד הנגינה הוא מאוד סובייקטיבי. לכל תלמיד יש יעדים אחרים, אתגרים שונים והעדפות מוזיקליות שונות.

מצד שני, השיעור הפרטי כפי שהוא היום הוא אינו יעיל. חלק ניכר מן השיעור הפרטי "מתבזבז" על פעילויות לא-אישיות כמו העברת חומר לימודי וכתיבת שיעורי הבית במחברת.





מה שניתן ללמוד לבד

לומדים ממערכי שיעור מוקלטים









השיעור הפרטי מול המורה מתקצר ומוקדש לפידבק, מענה על שאלות והתאמת התכנים לצרכי התלמיד.






למה לבחור דווקא ב – Toneline?

התפתחות מוזיקלית היא סוג של מסע אותו עושה התלמיד, כאשר המורה משמש לו כמדריך לכל אורך הדרך. אנו ב - Toneline עובדים עם מיטב המורים וכן עם תכנית לימוד מסודרת המותאמת באופן אישי לכל תלמיד ותלמיד. אתנו אפשר להגיע לתוצאות, זאת עובדה. ללא תלות בכישרון או במידת ההשקעה שלך, אלא רק כיוון שעומדים לרשותך כל התנאים שיעזרו לך להגשים את המטרות שלך ולהפוך לנגן הגיטרה שחלמת להיות.

168 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page