top of page
  • תמונת הסופר/תYonatan Bleich

לימוד בוזוקי אונליין באינטרנט

שגרת היום-יום של מרביתנו היא לחוצה ומאלצת אותנו הרבה פעמים לשים בצד מאוויים אישיים ולגנוז את רצונותינו לטובת טיפול בעניינים בוערים יותר.

לאורך זמן, המרוץ הזה והוויתורים הכרוכים בו מייצרים תסכולים, סטרס, ומכסים על חלקים בנו, העושים אותנו למי שאנחנו באמת.

אחת הדרכים לנטרל את הלחץ ולהוסיף ערך והנאה לשגרה, היא מציאת ערוץ שמאפשר שחרור, ביטוי אישי ואוורור של רגשות ולחצים - ואין כמו רכישת מיומנות יצירתית, שבאמצעותה ניתן לבטא את עצמנו ללא מסננים, כדי לעשות זאת.

מבין שלל פעילויות יצירתיות כגון ציור, פיסול, בישול ועוד – לנגינה יש יתרון בולט:

מעבר לכך שהיא תורמת להתמקדות של המח בפעולת הנגינה עצמה ולכן, מאפשרת התנתקות מטרדות היום-יום, ומעודדת ריכוז וחוויה של הרגע, היא גם מייצרת צלילים ומנגינות, שהם בעלי השפעה תרפויטית בפני עצמם.

למוסיקה יש השפעה חזקה על מצב הרוח ועל הרגש ולכן – גם על הבריאות הפיסית שלנו. האזנה למוסיקה יכולה להרגיע או לעורר, לשמח ולהקפיץ, או לרגש ולגעת. זוהי שפה אוניברסלית, שאינה מוגבלת למילים ושחודרת ללבם של אנשים מתרבויות שונות ואשר משפיעה אפילו על בעלי חיים.

היכולת לנגן ולהפיק בעצמנו צלילים הרמוניים מתוך כלי מכפילה את האפקט הזה, ומהווה ערוץ ביטוי רב עוצמה.


לימוד בוזוקי למתחילים – אפשרי גם לאנשים עסוקים


הבוזוקי שייך למשפחת כלי המיתר. הוא מורכב מצוואר ארוך, מתיבת תהודה, משלושה זוגות מיתרים בצורתו המסורתית ומארבעה זוגות מיתרים בצורותיו המודרניות יותר. תוספת זוג המיתרים הרביעי מאפשרת שילובי אקורדים רבים יותר ומגדילה את העושר הצלילי שניתן להפיק ממנו.

מקורו ביוון והוא אחד מהכלים נותני הטון במוסיקה היוונית ומלווה סגנונות ריקוד יווניים מסורתיים כמו הסירטאקי והחסאפיקו.

בית הספר של "TONELINE" ללימוד נגינה, מציע שיטת לימודים בדוקה ומגובה בתוצאות, המועברת על ידי מיטב המורים ומאפשרת לימוד בוזוקי בקלות גם למבוגרים ללא כל ניסיון בנגינה.

מורי בית הספר מנוסים בהוראה למבוגרים ובלימוד אונליין וכולם גם נגנים אשר חיים ונושמים את המוסיקה כחלק בלתי נפרד מחייהם.


שיעורי בוזוקי אינטרנטיים בהתאמה אישית


לימוד נגינה אונליין מאפשר יותר גמישות והתאמה לאורח החיים של התלמיד, חוסך זמן נסיעות ומתאים גם לאנשים עם לו"ז צפוף.

בטרם קבלת החלטה ובחירה במורה או בבית ספר ללימוד נגינה, כדאי לקחת בחשבון כמה גורמים חשובים:

  • הוראה של כל נושא בפורמט של שיעורי אונליין - ועל אחת כמה וכמה הוראת נגינה על כלי, הדורשת רכישת מיומנות פיסית – שונה מאד מהוראה פרונטלית שבה המורה והתלמיד קרובים פיסית. לכן, יש חשיבות לבחירה במורה בעל ניסיון בסוג זה של הוראת נגינה.

  • באותו אופן, יש הבדל בין שיטות הוראה המיועדות ללימוד ילדים, לעומת כאלה המיועדות למבוגרים. גם כאן, ניסיונו של מורה בהוראת מבוגרים הוא קריטי לשם השגת תוצאה טובה מספקת ולשם הנאה מתהליך הלמידה.

  • מומלץ לבדוק האם המורה זמין לשיחה ולייעוץ גם מחוץ לשעות השיעורים, למקרה שזקוקים לליבון נושא כלשהו בזמן התרגול העצמאי בבית.

בית הספר של "TONELINE" מתמחה בלימוד נגינה למבוגרים אונליין משנת 2014 – עוד הרבה לפני שכל העולם עבר לתקשר בזום. השנים הרבות אפשרו לצוות המורים לשכלל את שיטת הלימוד וליצור פורמט שיעורים שמתאים לכל תלמיד בכל רמה.

בית הספר מציע כמה תכניות לימודים לבחירה, המאפשרות את התאמת קצב הלמידה לצרכיו האישיים של התלמיד וניתן להיפגש לשיעור פעמיים בשבוע, פעם אחת בשבוע ואף פעם בשבועיים.

כל התכניות מביאות לאותה תוצאה: הכרת תווים ואקורדים ופיתוח היכולת לנגן לחנים ושירים באופן עצמאי.


תמיד חלמתם לנגן על בוזוקי ועד היום זה לא קרה?


תנו לנו לעזור לכם להגשים את החלום! בואו ללמוד לנגן בבית הספר של "TONELINE" עם צוות מורים מנוסה ומקצועי, שאוהב וחי מוסיקה ומבין בהוראה למבוגרים.


הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר עוד היום דרך מילוי פנייה בעמוד "צור קשר" באתר, או:

בטלפון 050-888-9733 | בדוא"ל info@Tone-line.com


385 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page