top of page
  • תמונת הסופר/תYonatan Bleich

לימוד תופים אונליין – עם טון-ליין תעשו זאת נכון

עודכן: 22 באוג׳ 2021

אם הקצב הוא בדמכם, הרגל שלכם תמיד לוחצת על תוף בס דמיוני שיושב מתחת לשולחן, את הנסיעות אתם מעבירים בתיפוף על ההגה, ויש לכם בראש מעברי תיפוף פסיכים בין משפט למשפט של הבוס או של בני הזוג – ברכות, אתם מתופפים מלידה! כנראה שהייעוד שלכם בחיים הוא להיות מכונת גרוב, אך עדיין לא מצאתם את הזמן לפתח את הנטייה המולדת שלכם באופן מסודר. אל דאגה, לנו ב-ToneLine יש את השילוב המושלם עבורכם – לימודי תופים באינטרנט, המשלבים בין מפגשים עם מורה פרטי מקצועי לבין מערכי שיעור מוקלטים ללימוד עצמי.



קצת על תופים – המנוע של ההרכב המוזיקלי

בכל הרכב מוזיקלי ובכל שיר – המתופף הוא המנוע. בידיו של המתופף, תרתי משמע, לדחוף קדימה, וכשצריך לעיתים גם ללחוץ קצת על הבלמים. בגרסתה המודרנית, מערכת התופים היא מערכת של כלי הקשה המורכבת מסוגי תופים שונים, אשר תפקידם הוא קריטי במגוון סוגי מוזיקה, בראשם כמובן הרוקנ'רול – המלך של המתופפים באשר הם. מכיוון שהאוזן שלנו רגישה הרבה יותר לקצב מאשר לצלילים – הדבר שמעיף את רובנו כשאנחנו שומעים מוזיקה זה לאו דווקא ההרמוניה או המלודיה – אלא הגרוב, ופה בדיוק המתופף נכנס לתמונה. קשה להסביר מה זה גרוב, זה קצת כמו אהבה – כשיש את זה הכל יותר ממושלם. אז קדימה – היכנסו לגרוב!


שיעורי תופים באינטרנט – איך לומדים בטון-ליין?

אם אתם מחפשים ללמוד לנגן בתופים בלי לצאת מהבית, אתם מוזמנים להצטרף למהפכה שמובילה טון-ליין ללימודי נגינה וירטואליים. בקמפוס הווירטואלי חובק העולם של טון-ליין תוכלו למצוא לימוד תופים באינטרנט. אנו בטון ליין מאמינים בשיטת לימוד היברידית המשלבת את כל הטוב מכל העולמות:


  • שיעורי אונליין מסרטונים מוקלטים – למידה עצמאית ממערכי שיעור מוקלטים באיכות מיטבית, בזמן ובמקום שמתאימים לכם. טון-ליין מאמינים שלימוד של חומר יכול להתבצע בווידאו בבית שלכם, ולא על חשבון זמן הלימוד היקר של מורה פרטי.

  • שיעורי אונליין פרטיים וממוקדים עם מורה מקצועי – לאחר שלמדתם והתאמנתם באופן עצמאי, המפגשים עם המורה המוקדשים לפידבק, מענה על שאלות והתאמת התכנים בדיוק לצרכים שלכם.

  • לימוד נגינה בתופים – היתרונות שלנו

  • לימודים מהבית בזמן ובקצב שלכם שיעורי תופים אונליין, צפייה בכל ההרצאות מהבית בווידאו, בזמן ובמקום המתאימים לכם.

  • ליווי אישי ממורה מוסמך לימוד נגינה בתופים מתוכניות סדורות המותאמות אישית בליווי של מורה אנושי מוסמך, בהתאם לקצב הלימוד ולרמת הניסיון שלכם.


  • מורים בעלי הכשרה ומתודות לימוד ייחודיות – לימוד פרטי על ידי מורים שעברו הכשרה ייחודית ומקיפה. המורים של טון ליין הם מוזיקאים פעילים, המופיעים עם הרכבים מגוונים, כלומר הם מורים שגם מנגנים ועל כן הם גם מורים טובים יותר.

  • התאמת אישית של תוכן הלימוד – לימוד המשלב בעת הצורך מספר מורים המשלימים זה את זה, כאשר כל מורה מקצועי ומומחה בתחומו, על מנת לתת לכם את המענה מדויק אליו תזדקקו.

  • היכרות עם נגנים ותלמידים נוספים לימוד תופים תוך שיתוף היצירה והנגינה עם תלמידים אחרים, חיבור עם יוצרים אחרים לצורך נגינה משותפת.

  • מחירים אטרקטיביים במיוחד – לימוד במחיר שווה לכל נפש והפקת המיטב מהשיעור עם המורה. בטון-ליין תוכלו לעשות מנוי חודשי או כרטיסיה ולקבל גישה לאפליקציה שלנו, בה תוכלו למצוא שיעורים מוקלטים, סרטונים, תווים וחומרים לתרגול עצמי. בנוסף תוכלו להתחיל לקבוע שיעורים עם המורה הפרטי שלכם.

בואו ללמוד לנגן על תופים עם טון-ליין – איכות של מורה פרטי, נוחות של הבית – לקבלת מידע נוסף ולתיאום שיעור היכרות עם מורה צרו עמנו קשר עוד היום באתר,

בטלפון: 054-8102369, או בדוא"ל: info@Tone-Line.com.

236 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page