top of page
  • תמונת הסופר/תYonatan Bleich

לימוד קלידים באינטרנט

עודכן: 15 במאי 2022

תמיד חלמתם על לימוד נגינה על קלידים? עכשיו תוכלו להגשים את החלום מבלי לצאת מהבית. חברת TONLINE מאפשרת לכם ללמוד נגינה על אורגן דרך האינטרנט, במגוון מסלולי לימוד דינאמיים, על ידי מורים מנוסים ומקצועיים ובמעטפת לימודית מושלמת שתאפשר לכם לתרגל נגינה גם לבד בבית. נשמע מעניין? כל הפרטים, במאמר הבא.


אורגן, אורגנית ומה שבניהם

האורגן הוא כלי נגינה חשמלי השייך למשפחת כלי המקלדת. מטרתו המרכזית הייתה לדמות את צליליו של העוגב האקוסטי, אם כי, כיום מרבית האורגנים מדמים את צליליו של הפסנתר או של כלי נגינה אחרים. האורגנים הראשונים החלו להופיע באזור שנות ה-40 של המאה הקודמת, אך רק עם התקדמות הטכנולוגיה ניתן היה ליצור אורגנים נוחים לשימוש ובעלי איכות צליל גבוהה. ישנם סוגים ודגמים רבים של אורגנים, חלקם זהים לפסנתר מבחינת כמות הקלידים שלהם ואפילו מדמים את התחושה של נגינה על פסנתר אמיתי כמו אורגן קלידים שקולים. וחלקם אינם כוללים 88 קלידים כמו לפסנתר סטנדרטי, אך הם מגלמים יתרונות אחרים של נוחות ויכולות נגינה וורסטיליות שונות.


לימוד אורגן מזרחי באינטרנט – האם זה אפשרי בכלל?

לימוד של נגינה על אורגן דרך האינטרנט היא אפשרית, אך היא מצריכה מספר של תנאים הכרחיים להצלחה:

● תוכנית לימוד – חשוב שתהה תוכנית לימוד מסודרת ומאורגנת, הכוללת שלבי לימוד מהבסיס ועד לרמה מתקדמת של נגינה חופשית. על המוסד ליצור תוכנית לימוד ברורה עליה ניתן יהיה להסתמך בזמן השיעורים.

● מעטפת – בלימוד של נגינה על כל כלי, ישנה חשיבות לא רק ללימוד עצמו אלא גם למעטפת הלימודית. מעטפת טובה תאפשר לכם גישה לחומרי הלימוד ותספק לכם אפשרויות לימוד עצמי, הזדמנויות לתרגול הנגינה וקהילה של תלמידים איתם תוכלו לתרגל יחדיו ולשתף בקשיים וחוויות נגינה.

● מורים מקצועיים – במרכז של שיעור נגינה מוצלח עומד המורה עצמו. על המורה להיות מקצועי, מנוסה, בקיא ברזי הנגינה על הכלי וכמובן – בעל יכולת להעביר את השיעור בצורה מובנת וברורה, אך גם נעימה ומהנה. מורה טוב הוא מורה שרואה את התלמיד ומכוון להצלחה משותפת תוך שימת לב מיוחדת, חיזוקים ודחיפות מוטיבציה במידת הצורך.


TONLINE – לימוד קלידים מזרחית

בחברה שלנו הבנו עוד בשנת 2014 את הצורך בשיעורי נגינה מקוונים ופיתחנו שיטת לימוד היברידית ייחודית, תוכנית שיעורים ייעודית ומערך מעטפת תירגולית מקוון. אנו מאמינים כי גם לאנשים העסוקים בניהול קריירה ומשפחה מגיע ליהנות מפיתוח תחביבים ככלל ולאורך חיים מוזיקלי מספק ועשיר בפרט. לכן, אנו מאפשרים תוכניות לימוד מגוונות ודינמיות הכוללות מספר שיעורים שונה, בהתאם לרצון שלכם וסל של הטבות שיאפשרו לכם להעשיר את הידע, לתרגל את החומר וליהנות מקהילה מבוססת של תלמידים ומורים.


שיעור קלידים – איך נראה שיעור?

השיעורים מבוססים על תוכנית לימודים אשר נבנתה תוך רתימת כל הניסיון והידע אותו צברנו במשך השנים. השיעורים הם מעיין שילוב של תיאוריה, יישום ועבודה על טכניקה. תחילה נלמד את הבסיס – תווים, מרווחים וסולמות, כיצד קוראים תווים וסימני קצב. לאחר מכן נלמד אקורדים ודרגות משולשות המסייעים בבניית סולו ולבסוף נלמד דרגות מפותחות ומהלכים הרמוניים, נבין ממה מורכבת המוזיקה אותה אנו שומעים ואפילו נתנסה בהלחנה של שירים. תוכנית השיעורים היא דינאמית והמטרה שלנו היא להתאים אותה גם לאורך החיים של אנשים עובדים ועסוקים. ניתן לבחור במסלול לימודים של שיעור אחת לשבועיים, ועד לשיעור פרטני של כ-60 דקות, אחת לשבוע.


מורה קלידים – המורים שלנו

מערך שיעור, טוב ככל שיהיה, חייב להיות מועבר על ידי מורה מנוסה, מיומן ומקצועי. כאלו הם המורים שלנו אשר נבחרים בקפידה ועוברים הכשרה נוספת אשר מסמיכה אותם להעביר את התכנים שלנו ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר. בנוסף, כל המורים שלנו הם נגנים פעילים, מה שמוסיף נדבך נוסף לידע שלהם ומאפשר להם להעביר את הידע בצורה עמוקה ויסודית יותר. דבר נוסף עליו אנו מקפידים לשים דגש הוא על בחירת מורים שמעבירים את התוכן בצורה מהנה ואנושית וכאלו המסוגלים ליצור קשר אישי-אנושי עם התלמיד. אנו מאמינים כי קשר טוב בין המורה לתלמיד הוא הבסיס ליצירת קרקע פורייה ללימודים מועילים.


לימוד קלידים – מעטפת לימודים כוללת

לצד מערך לימוד טוב ומורה איכותי, אנו מאמינים כי חשוב ליצור גם סביבה לימודית הולמת, בה יוכל התלמיד לתרגל את המיומנויות הנלמדות ולהעמיק את כישוריו. במסגרת תפיסה זו אנו מספקים לתלמיד חומרי לימודי וקורסים מוקלטים ללימוד עצמי, מחברת תווים דיגיטאלית, אפשרויות להשתתף בג'אמים ושיעורי העשרה שבועיים המגיעים ישירות למייל. בנוסף אנו מאפשרים ומעודדים אתכם להצטרף לקהילת הנגנים שלנו, לקבוצות הפייסבוק והווטאפ וליצור מסגרת בה תוכלו לפגוש מתאמנים כמוכם, לתאם מפגשי אימון ולשתף בקשיים ובחוויות מולם אתם ניצבים.


TONLINE – לימוד אורגן מזרחית

בין אם אתם רוצים ללמוד לנגן עם קלידים או על כלי נגינה אחר, TONLINE זה הבית עבורכם. אנו מזמינים אתכם להצטרף למאות התלמידים המרוצים שלנו, ליהנות מתוכנית לימוד סדורה, מורים מקצועיים ומעטפת לימוד ייחודית. לפרטים נוספים וקביעת שיחת ייעוץ ללא עלות חייגו: 050-8889733.






131 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page